FAQ

Kupiłem Aplikację, jak mogę się zarejestrować?  

Rejestracja polega na wpisaniu numeru NIP oraz Klucza aktywacyjnego, który otrzymasz po zakupie.


Co dalej po zakupieniu Aplikacji?  

Po zakupieniu Aplikacji należy wysłać na podany adres e-mail NIP i dane firmy. W mailu zwrotnym zostanie przesłana Instrukcja obsługi oraz link do pobrania Aplikacji.


Ile miejsca, pamięci zajmuje Aplikacja?

Aplikacja jest kompaktowa, nie obciąży Twojego komputera. Rozmiar bazy danych zależy od wprowadzonych przez Ciebie danych.


Wymagania systemowe jakie muszę spełniać?  

Wymagania sprzętowe:
– System operacyjny Windows XP sp3, Vista, 7, 8, 10
– Instalacja .NET Framework 4.0
– Data krótka w formacie rrrr-MM-dd lub yyyy-MM-dd
– Rozdzielczość ekranu min 1280px
– Microsoft SQL Server CE 3.5 do pobrania za darmo
– Microsoft Office minimum Starter
– Drukarka do wydruku faktur
– Podłączenie do internetu
– EAN w formacie 13 znaków
– Tekstowy czytnik kodów kreskowych


Jak zaktualizować Aplikację?                                                                                                                                                      

 W przypadku dostępnej aktualizacji otrzymasz powiadomienie na e-maila z instrukcją obsługi.


Czy będę musiał posiadać połączenie internetowe po zainstalowaniu Aplikacji?                                                                                    

Po zainstalowaniu aplikacji połączenie internetowe będzie potrzebne jedynie do pobierania aktualnych kursów NBP.


Skąd mogę pobrać narzędzia niezbędne do poprawnego działania aplikacji?                                                                                   

Niezbędne programy są dostępne do pobrania za darmo. Zostaną dostarczone razem z aplikacją.


Jak długo mogę korzystać z wersji demo?

Wersja demo działa przez 30 dni. W wersji demo można wystawić po dwa dokumenty (Faktura VAT, Proforma, Paragon).


Skąd mogę pobrać Microsoft SQL Server CE 3.5?

Oprogramowanie jest dostarczane razem z plikiem instalacyjnym faktury. Można je także pobrać ze strony producenta.


Czy mogę przejść z wersji PLUS do PROFESSIONAL bez utraty danych?  

TAK, wersje są kompatybilne.


Zapomniałem hasła. Jak mogę się zalogować?    

Użyj podczas logowania swój numer NIP oraz klucza licencyjnego. Po zalogowaniu zmień hasło.


Jak zmienić format daty?

1. Uruchom panel sterowania,

2. Region,

3. Format data krótka,

4. Zmień na: rrrr-MM-dd lub yyyy-MM-dd

5. Jeżeli nie maz możliwości wybrać formatu z listy ustaw go ręcznie w zakładce ‚Ustawienia dodatkowe’ w sekcji ‚Data’.

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 


Jak zmienić separator dziesiętny?

1. Uruchom panel sterowania,

2. Region,

3. Ustawienia dodatkowe,

4. Zmień separator dziesiętny na ” , ” (przecinek).

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie napisz do nas:
www.kontakt.pabisoft.pl

Producent nie odpowiada na pytania, na które odpowiedzi znajdują się powyżej.